من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

اينهم اس ام اس جديد عاشقي كه امروز براتون گذاشتم.بعضي از اين اس ام اس هارو دوستان عزيز لطف كردن فرستادن كه بي نهايت ازشون ممنونم.بازهم منتظر اين لطف شما بزرگان هستيم.


 

تو باران باش و ببار،غم دل کندن از اسمان،به سرسبزی زمین می ارزد

فرستنده۶۱۸۱***۰۹۳۵

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها میکنه پرهایش سفید میمونه، ولی قلبش سیاه میشه...دوست داشتن کسی مه لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است !

فرستنده: ۶۹۰۰***۰۹۱۲

کاش میشد غربت دل را شکست/شیشه عمر شقایق را شکست/کاش میشد در سکوت مرگبار زندگی/این طلسم بی وفایی را شکست

فرستنده : مدیر

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم/به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم/عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست/اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم. دوستت دارم !

فرستنده : ۶۹۰۰***۰۹۱۲

غم اگر ترکم کند تنهای تنها میشوم،دوست اگر یادم کنئ سلطان دنیا میشوم

فرستنده : سمیرا بابایی  ۶۲۶۵***۰۹۳۹

 

کاش از اول دنیا ۲چیز نبود! ۱هوس ۲ عشقبازی ! چرا که ۸۰٪ بدبختی ها برای بانوان از همین ۲تا ریشه میگیرد کاش احساس دو طرف عشق به یکدیگر با هم برابر بود که لازم نباشد یکی زجر بکشد... و..

فرستنده: ۷۰۸۵***۰۹۱۷

 

گردش سال فقط یک شب یلدا دارد ، من بدون تو هزاران شب یلدا دارم

فرستنده: بیتا

 

عاشق بودن لطف خداست به بنده هاش...البته نه هر عشقی!!!
آدم تا تو موقعیتش قرار نگیره درک نمیکنه...!
احساس سوختن به تماشا نمیشود/آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم...

فرستنده:  نگار

 

کاش همه عشق را به معنی واقعیش میفهمیدند ای کاش هر دو نفر که عاشق باشند از بوسه و اغوش طرف مقابلش سوء استفاده نکندد و در مقابل ارامش یابد و ای کاش پسر ها هم به اندازه ی دختر ها احساسی بودند !

فرستنده: ۷۰۸۵***۰۹۱۷

 

فرستنده: من

دلیل: محبت

هدف: بدونی به یادتم

ضرر: ۱۶ تومان

نتیجه: فدای سرت

فرستنده: ۶۹۰۰***۰۹۱۲

 

خدایا چه سازم در خسته راهی درازم،نه فرهادم که مٌرد از داغ شیرین،نه ایوبم که با دنیا بسازم !

فرستنده : ۲۲۸۸***۰۹۳۷

تو هم درد مرا تسکین نخواهی داد میدانم/فقط آرامش را بر باد خواهی داد میدانم/ علی رغم همه لحظه های اشناییمان تو هم روزی از من یاد نخواهی کرد میدانم

فرستنده: ۶۹۰۰***۰۹۱۲

در میان دستهایت عشق پیدا میشود/زیر باران نگاهتنسترن وا میشود/با عبور واژه ها از گوشه لبهای تو/مهنربانیهای قلبت خوب معنا میشود!

فرستنده: فاطمه احمدی  ۷۰۸۵***۰۹۱۷

بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد به،لیلی و مجنون شدنش می ارزد،گر چه من تجربه ای از نرسیدن هایم،کوشش رود به دریا شدنش میارزد،دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد،نگهش دار که به موسی شدنش می ارزد.

فرستنده: ۵۳۲۰***۰۹۱۹

خاطرمان باشد که به یاد هم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگوییم ان غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود!!به عشق...!

فرستنده : سپیده از نظرآباد  ۳۶۷۴***۰۹۳۶

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد،من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

فرستنده: ۶۴۶۰***۰۹۳۵

می خواستم زیباترین کلمات را به یاری بگیرم تا صمیمانه ترین شادی ها را تقدیم تو کنم ذهنم یاری نکر پنداشتم که ساده نوشتن همچو ساده زیستن بهتر است پس ساده و بی تکلف میگویم دوستت دارم!

فرستنده: پریا پارسایی از تهران  ۵۳۲۰***۰۹۱۹

میبخشم کسانی را که هر چه خواستند با من،با دلم،با احساسم،کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم... خدایا به من بیاموز در این فرصت حیاتم،اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند.

فرستنده: ۴۳۳۵***۰۹۳۵

عاشقانه ترین اس ام اس جنوبی: تک درخت نخلستان دلمی!

 

درون دل که ژیدا نیست/ پر از زندان و زندانیست/ تو را محکوم دل کردم/ نمیدانم دلیلش چیست/ سبب شاید همین باشد/ بدون تو نباید زیست

تو تک ستاره ی منی، منم اسیر بودنت/ از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت

حالم را پرسیدند گفتم : رو به راهم ! نمیدادند رو به راهی هستم، که تو رفته ای !

خسته شدم از بس به ادم هایی که میخوان جای تو رو تو قلبم بگیرن، گفتم: ببخشید اینجا جای دوستمه، الان بر میگرده !

چه کسی میداند زمانه شتابان به کجا میتازد؟؟ شاید خ.شبختی وصال چشمانت باشد من به وصل نگاهت دلخوشم !

ان جا که تو هستی رهگذری نیست/غیر از غم دوریت مرا هم سفری نیست

مخواهم که به سویت پر پرواز درایم/افسوس که از بخت بدم بال و پری نیست

تقدیم به کسی که هنوز همتکه ای از آسمان در چشمانش و جرعه ای از دریا در دستانش و تجسمی زیبا از خاطره ها و ایثارهای سرخ در معبد ارغوانی دلش به یادگار مانده است.  

عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !

 

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم. .

 

نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش

پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .

 


عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم

ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است / نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است .
 

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد / سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نشد / ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود / نامت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نشد .

 

عشق از هر گل سرخی دلپذیر تر است ، اما خارهای آن قلب تو را عمیق تر از هر خاری سوراخ می کند .

 

یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من / فقط و فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من .

 

مترسک اینقدر دستهایت را باز نکن ، کسی تو را در آغوش نمیگیرد ، ایستادگی تنهایی می آورد .

 

پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم / با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم / پروانه شدم تا هدف عشق بپویم / آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم .
 

 


ردپای نگاهت هیچوقت بر روی خاک پر خاطره ی قلبم پاک نمی شود ، حتی اگر باران فاصله ها شب و روز بر سرزمین دلم ببارد .

 


آرزو دارم خورشید رهایت نکند ، غم صدایت نکند ، ظلمت شب سیاهت نکند ، و تو را از دل آنکس که تبش در تن توست ، حضرت دوست جدایت نکند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ شنبه 16 مهر 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه,پيامك عارفانه,اس ام اس جديد, توسط محمدصیرفی